Succesverhaal: hoe ze een date verzekerde en haar ex terugkreeg

Welke Film Te Zien?
 
Speel podcastaflevering Spelen

Vandaag heb ik een speciale traktatie voor je. Vorige week had ik het genoegen Sarah, een van onze, te interviewen. Nogmaals, als je niet hebt opgelet, heb ik deze serie gedaan waarin ik mensen interviewde die ons programma hebben doorlopen en hun exen hebben teruggekregen.



Het beste hieraan is waarschijnlijk dat ik mijn ego aan de deur controleer en gewoon kijk wat werkt. Dit betekent dat het me niet eens kan schelen of ze de strategieën hebben gebruikt die we in ons programma onderwijzen.

Dit gaat strikt over resultaten.







Het interview van vandaag is een goudmijn.

Het transcript van het succesverhaal

Chris:
Oke. Vandaag gaan we praten met Sarah, een van onze mooie succesverhalen die het programma heeft doorlopen en haar ex toevallig terug heeft gekregen. We gaan haar gewoon vragen stellen over wat ze deed dat werkte. Hoe gaat het, Sarah?

Sarah:
Oh, het gaat goed. Het gaat goed met mij. Hoe gaat het met je?





Chris:
Daar in hangen. Daar in hangen. Je hebt je ex terug en één ding, ik weet niet of je het weet, we hebben dit de laatste tijd gedaan, waarbij we een week lang proberen een succesverhaal op te nemen dat we op ons YouTube-kanaal posten. We proberen alleen te achterhalen wat mensen zijn die succesvol zijn in het doen, en welke mensen niet succesvol zijn. Het is duidelijk dat jij en je ex-vriend het uitmaakten.

Sarah:
Mm-hmm (bevestigend). Ja.

Chris:
Op de een of andere manier kwam je in onze atmosfeer en kocht je ons programma. Ik weet niet of je bij mij gecoacht hebt, of liever bij coach Anna. Maar ik wil gewoon je mening krijgen, oké, je gaat door deze breuk heen. Wat is uw eerste reactie op deze breuk? Ga je meteen naar Google en… lees je alle artikelen die je kunt lezen over het terugkrijgen van je ex? Hoe was dat voor jou?

Sarah:
Ja, dat is wat ik eigenlijk deed. Maar ik was op dat moment zo ongerust. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik huilde zoals gewoonlijk. Ik huilde-

Chris:
Je hebt het rouwproces doorgemaakt.

Sarah:
Ja. Rechtsaf. Ja, proces.

Chris:
Hoe lang duurde dat voor jou?

Sarah:
Maanden.

Chris:
Maanden? Oke. Dus wacht even. Geef ons de data. Wanneer vindt dit uiteenvallen rond?

Sarah:
Het vond eind september vorig jaar plaats.

Chris:
Oke. Hoe lang duurt dit rouwproces voordat je op Ex Boyfriend Recovery klikt?

Sarah:
Eigenlijk ontdekte ik het programma rond dezelfde tijd. Begin oktober, zo.

Chris:
Oke.

Sarah:
Maar het rouwproces is in die tijd nog steeds aan de gang.

Chris:
Ik snap het.

Sarah:
Ik probeerde erachter te komen waarom dat gebeurde. Ik geef mezelf de schuld van het uiteenvallen en zo. Ja. En toen ontdekte ik je programma en zei ik: 'Oké. Waarom probeer je het niet eens? ' Omdat ik op dat moment nog steeds bij hem wil zijn.

Chris:
Je komt in het programma, je komt duidelijk in de Facebook-groep en ik merkte dat je met andere mensen in de Facebook-groep omging. Ben je een partnerschap aangegaan met een van de Battle Buddies om je door dat rouwproces te helpen?

Sarah:
Ja. Ja heb ik gedaan. Ze koppelden me aan iemand die dicht bij mijn regio is. Mijn Battle Buddy helpt echt. Daarna las ik ook alle andere verhalen in de Facebook-groep door. Dus ik vond een paar mensen die eigenlijk heel positief waren, die het programma op dat moment heel erg volgden, dus ik probeerde ze toe te voegen en ik probeerde ze te luchten, zou ik zeggen. Zoals vent. Maar ze hebben zoiets van: 'Oh, ja. Ik begrijp hoe je je voelt. Maar we kunnen dit samen doormaken. ' Zulke dingen. Alles is gewoon positief.

Chris:
Oke. Je komt in de Facebook-groep, je begint interactie met de mensen daar. Heb je überhaupt een traditionele contactloosheidsregel gevolgd?

Sarah:
Ja.

Chris:
Weet je nog hoe lang je contactloosheidsregel was? Omdat het al een tijdje geleden is dat je daar duidelijk mee bent begonnen.

Sarah:
Ik denk dat ik in oktober meteen begonnen ben. En toen kwam er plotseling een tyfoon [crosstalk 00:04:15] -

Chris:
Oké, zoiets als een orkaan, tyfoon.

Sarah:
Ja. Dus zoals ik-

Chris:
Dus je maakte je daarbij zorgen om je ex.

Sarah:
Ja. Plots nam mijn ex contact met me op en hij vroeg me: “Hoe gaat het? Ik hoop dat het goed met je gaat. Dit is het centrum van ... Als er iets is gebeurd, kun je hierheen gaan. '

Chris:
Oh wow.

Sarah:
Dat soort dingen.

Chris:
Er was moeder natuur voor nodig om erbij betrokken te raken voordat hij contact met je kon opnemen. Je hebt gewoon een orkaan nodig, jongens. Weet je nog hoe lang dat in No Contact was? Je negeerde hem en dan komt deze tyfoon naar voren? Was je er halverwege? Was je er bijna klaar mee? Was je er net mee begonnen?

Sarah:
Ik denk dat het een paar weken later was. Ik denk ongeveer twee of drie weken, als ik me niet vergis. Nee, ik denk dat het twee weken duurt. Dan wil ik graag terug antwoorden. Ik zou het niet moeten doen. Ik weet dat ik dat niet zou moeten doen.

Chris:
Dus je brak de regels en antwoordde. Dus je antwoordde hem terug omdat hij eigenlijk zegt: 'Hé, hier ga je met het tyfoon-gedoe als je door de tyfoon wordt betrapt.' Wat zei je, weet je nog?

Sarah:
Ik zei gewoon: 'Ja. Bedankt voor uw bezorgdheid.' Ik zei. Ik antwoordde: 'Bedankt voor uw bezorgdheid. Ik ben oké hier. Ik ben oke alleen. ' Ik zei net zo. Zoiets. Ik kan het me niet herinneren.

Chris:
Dus je zegt letterlijk: 'Ja, het gaat goed alleen, zonder jou.'

Sarah:
Ja. Soort, maar niet echt. En toen ging ik naar de groep en ik vertelde ze het verhaal. Toen zeiden ze: 'Nee. Je moet opnieuw beginnen. ' Dus ik heb een [crosstalk 00:06:12] -

Chris:
Je bent opnieuw opgestart, ja. En heb je hun advies opgevolgd?

Sarah:
Ja. Ik deed. Ik ging meteen NC.

Chris:
Oke. Dus je ging naar de geen-contactregel. Je begon opnieuw. Heb je de tweede ronde helemaal doorstaan?

Sarah:
Ja.

Chris:
Oke. Hoe lang duurde dat? Zoals 30 dagen, 21 dagen? 45 dagen?

Sarah:
Ik was van plan om het 30 dagen te doen, maar dan voel ik me er goed bij. Ik concentreer me op mezelf. Ik heb veel gelezen. Ik ben uitgegaan met vrienden. Het is alsof ik het al een tijdje niet meer heb gedaan sinds het uiteenvallen. Ik ben aangekleed. Ik heb foto's gepost en daarna alle dingen gedaan die ik leuk vind. Maar lezen helpt me in die tijd enorm.

Chris:
Wat voor soort dingen las je? Leest u als zelfhulp, zoals het verbeteren van uzelf, typ dingen? Of waren het meer fictieve dingen om jezelf af te leiden van het uiteenvallen?

Sarah:
Nou, het is meer over de bestanden die de Facebook-groep heeft geleverd.

Chris:
Oke. Het zijn dus meer zelfhulpachtige dingen als: 'Hé, dit is wat je met je tijd zou moeten doen.'

Sarah:
Ja.

Chris:
Had je zin om door die periode van No Contact te gaan, waarin je je op jezelf concentreert, echt een verschil heeft gemaakt?

Sarah:
Ja. Ja. Ik heb het gevoel dat het uiteenvallen niet mijn schuld was. Ik realiseerde me dat het uiteenvallen niet mijn schuld was. En ik realiseerde me dat we eigenlijk allebei aan dingen kunnen werken, als hij me meer tijd geeft om het uit te leggen. Omdat het uiteenvallen zo gebeurde, ooh, hah, zo. Zoals plotseling-

Chris:
Het kwam uit de lucht vallen.

Sarah:
Ja. Uit het niets.

Chris:
Het was gewoon schokkend voor je.

Sarah:
Ja. En hij zei: 'Oké, dat is het. We zijn niet langer een vriend, vriendin. Dat is het.'

Chris:
Oke. Zou het eerlijk zijn om te zeggen dat, omdat je dit No Contact opnieuw hebt gemaakt na het tyfoon-gedoe, je opnieuw bent begonnen, je besluit dat je een 30 dagen No Contact gaat doen, en je je op jezelf gaat concentreren, je denkt dat dat redelijk is om te zeggen dat gaf je meer een kijk op: 'Hé, hij moet me meer respecteren, als we weer bij elkaar komen?'

Sarah:
Ja.

Chris:
Oke.

Sarah:
Ik had hem ook nodig om mijn mening te horen. Niet alleen zijn mening.

Chris:
Heb je het gevoel dat je relatie vóór het uiteenvallen veel leek op waar je hem een ​​beetje zijn zin laat krijgen?

Sarah:
Ja. Ik kan dat zeggen.

Chris:
Oke.

Sarah:
Toen, vanaf 30, had ik een sessie met Anna.

Chris:
Anna.

Sarah:
En toen heb ik het van 30 dagen verlengd tot 40-

Chris:
Vier vijf.

Sarah:
Vier vijf.

Chris:
45 dagen.

Sarah:
Maar dat deed het niet ... Ja, 45 dagen rond dat. Daarna begon ik met het eerste sms'en.

Chris:
En hoe ging dat toen je ... Heb je eerst contact met hem opgenomen? Laat me je deze vraag stellen. Wanneer u uw 30 dagen doet, en u verlengt het tot 45 dagen, heeft hij u in die tijd dan wel via sms contact met u opgenomen?

Sarah:
Niet.

Chris:
Nee. Dus je moest je contactloosheidsregel afmaken en eerst contact opnemen met hem. En hoe verliep die interactie?

Sarah:
Uiteindelijk was het positief. Hij heeft zojuist mijn vraag beantwoord.

Chris:
Oké, dus hij heeft de vraag net beantwoord.

Sarah:
Ja. En toen probeerde ik het te beëindigen, de sms-berichten, op hoge tonen. Ik denk dat de eerste tussen neutraal en positief ging.

Chris:
Oke. Neutraal, oké, dus niet helemaal positief, maar een beetje beter dan neutraal, oké. Het zit daar tussenin.

Sarah:
[crosstalk 00:10:29].

Chris:
Oke.

Sarah:
Ja. [onhoorbaar 00:10:33].

Chris:
Dat was de eerste interactie die jullie hadden. Het is duidelijk dat jullie op een gegeven moment een tweede gesprek zullen voeren over de tekst. Hoe snel gaat dat voor jou?

Sarah:
Oke. Eerlijk gezegd vond ik No Contact het moeilijkste voor me, zoals dit proces dacht ik. Maar toen kwam ik om-

Chris:
Het sms'en.

Sarah:
… Sms'en, dat was het moeilijkst voor mij.

Chris:
Ik ben oprecht nieuwsgierig, waarom voel je je zo?

Sarah:
Omdat je niet zomaar kunt sms'en wat je maar wilt. Zoals je al zei, moet je zijn interesse omzeilen. Het kostte me dagen om daadwerkelijk een strategie te schrijven. Ik zou zeggen: 'Oké, noteer zijn interesses', dat soort dingen. Het is zoiets als-

Chris:
Oh, het heeft met je geknoeid. Omdat je denkt: 'Oh, ik wil praten over dingen waarover ik wil praten, maar ik weet dat ik dat niet kan. Ik moet praten over dingen waar hij over wil praten. En ik weet niet wat hij leuk vindt. '

Sarah:
Ja.

Chris:
Het is gelukt, want je hebt hem duidelijk betrokken bij zijn interesses. Of ik neem aan van wel, toch?

Sarah:
Ja. Ja. Het werkte. Het werkte.

Chris:
Oke. Je hebt hem aangesproken op zijn belangen. Ik ben benieuwd, toen je met hem over zijn interesses ging, had je dan het gevoel dat hij veel meer betrokken was bij de gesprekken? Of zat het gewoon zo ongeveer tussen neutraal en positief in?

Sarah:
Het hangt af van het onderwerp, zou ik zeggen.

Chris:
Oke.

Sarah:
Omdat de eerste paar goed gingen, de eerste ging goed omdat het verband houdt met zijn interesse. En dan de tweede denk ik dat het niet goed ging. Hij was op mij bedrogen.

Chris:
Oh, dus hij reageerde niet eens.

Sarah:
Ja. Ik bedoel, hij reageerde.

Chris:
Oh, hij deed toen gewoon niet mee.

Sarah:
Ja. Zoals een of twee woorden, zo. Zoals het begin [crosstalk 00:13:00] -

Chris:
Oh, ik begrijp het.

Sarah:
Ik wilde er een einde aan maken. Maar hij beëindigde het als eerste.

Chris:
Oke. Maar hij reageerde wel, al was het maar als een paar woorden, wat niet perfect is. Wanneer begonnen de dingen in een stroomversnelling te komen?

Sarah:
Ik kan het me niet herinneren. Ik denk zoals na de vijfde of zesde tekst denk ik, want tussendoor… Oké, met mijn ex op dat moment besefte ik dat ik zijn patroon las. Ik zorg ervoor dat het oké is, wanneer is de geschikte tijd voor hem om mij daadwerkelijk te antwoorden? Omdat ik me uiteindelijk realiseerde dat als ik hem overdag sms, het hem meer dan drie tot vier uur kostte om zo te antwoorden.

Chris:
Wauw. Het is je opgevallen dat als je hem overdag sms't, het uren kost om te antwoorden. Ik neem aan dat hij 's nachts veel sneller reageert.

Sarah:
Ja. Dat is wat ik me realiseerde. Daarom.

Chris:
Ben je erachter gekomen dat dit komt omdat hij de hele dag werk heeft?

Sarah:
Ja. Ja. Hij is druk bezig. Ik begrijp het een beetje, want hij zegt: 'Als ik werk, moet ik me concentreren op mijn werk. Val me niet lastig ', zoiets. En toen sprak ik met mijn, een van de leden op Facebook. Dan vraag ik haar: 'Oké. Wat moet ik doen? Wanneer denk je dat ik hem moet sms'en? Hij antwoordt me altijd ongeveer drie tot vier uur. Het betekent dat ik hem op een bepaalde manier moet spiegelen, toch? Als ik zo lang wacht, ga ik al slapen. Ik word meestal wakker, moet vroeg wakker worden. Ik laat het gesprek altijd hangen. En dat wil ik niet. Ik wil met een hoge toon vertrekken. Ik moet een strategie vinden. '

Sarah:
Dat is toen ik me realiseerde, toen ik erover praatte met mijn Battle Buddy en zij suggereerde: 'Oké, dus waarom zou je het niet 's nachts doen? Sms'en 's nachts nadat hij klaar is met zijn werk. U kunt gewoon aannemen hoe laat. En dat is het dan. Laat hem op de hoogte. Dat is alles.'

Chris:
Het is bijna alsof je hem 's nachts in gesprek brengt. En hij heeft zoiets van: 'Oh wauw, dit is leuk.' En dan denkt hij er de hele dag aan, in de hoop dat je hem de hele dag sms't, alleen ... Heb ik dit recht, je sms't hem nu alleen 's nachts?

Sarah:
Ja. Op dat punt.

Chris:
En u zegt, dat is wat de zaken echt sneller en beter heeft laten verlopen.

Sarah:
Ik zou zeggen, ja. Ik zou zeggen, want er zijn ook dagen dat hij helemaal niet verloofd is. Zoals ik al zei, het hangt af van het onderwerp. Als hij echt van het onderwerp hield, zou hij me veel antwoorden. En dan verlaat ik hem altijd, zoals ik na de sms altijd zo'n vijf of vier dagen vertrek, zo. En toen we aan het sms-patroon wennen, probeerde ik het gat te dichten.

Chris:
Oke. Dus ik heb dit recht. Je zegt in eerste instantie dat toen je hem voor het eerst begon te sms'en, je daar zou zijn, het zou lang duren voordat je weer een gesprek zou hebben. Maar hoe vaker je dit deed, hoe kleiner de kloof zou worden, tot het punt waarop jullie op een gegeven moment elke dag sms'en?

Sarah:
Mm-hmm (bevestigend). En dan op dat punt, in plaats van dat ik de [crosstalk 00:17:16] start -

Chris:
Ah, hij begon de gesprekken.

Sarah:
Ja. Ja.

Chris:
Mooi. Dat is geweldig. Heb je zin, hoelang ... want ik denk dat dit een enorme vraag is die veel mensen die naar deze podcast luisteren hebben. En dat is als: 'Ik ben degene, net als Chris, jij vertelt me ​​dat ik eerst mijn ex moet sms'en. Wat is er nodig om hem mij eerst te laten sms'en? '

Chris:
En mijn theorie is altijd geweest: als je doet wat je deed, als je doet wat Sarah doet, waar je het gesprek begint en het dan eerst beëindigt, zal hij uiteindelijk naar het gesprek gaan snakken en als eerste contact opnemen. En je zegt dat dit precies is wat er met je is gebeurd.

Sarah:
Ja.

Chris:
Geweldig. Wat was er voor nodig? Hoe lang waren jullie aan het sms'en voordat jullie elkaar uiteindelijk persoonlijk zagen?

Sarah:
Het heeft even geduurd.

Chris:
Het heeft even geduurd.

Sarah:
[crosstalk 00:18:07]. Het heeft even geduurd. Oké, laten we eens kijken. Ongeveer oktober, november. Het begon tussen half november, we begonnen met de sms-fase.

Chris:
Oke. De sms-fase begint half november. Dat is ongeveer twee en een halve maand.

Sarah:
En dan denk ik dat het tot januari interessanter wordt.

Chris:
Jullie waren drie, drie en een halve maand aan het sms'en.

Sarah:
Ik denk het wel, ja.

Chris:
En uiteindelijk zijn jullie ... Wie dringt erop aan om persoonlijk af te spreken? Gaan jullie hierna aan de telefoon? Of ga je direct naar die persoonlijke fase?

Sarah:
Oeps. Sorry. Dat was mijn alarm.

Chris:
Is dat je vriend die daar belt?

Sarah:
Nee. Nee, dat is mijn alarm.

Chris:
Hij roept lucht, jongens.

Sarah:
Nee wacht.

Sarah:
Ik was degene die probeerde-

Chris:
Hem persoonlijk zien?

Sarah:
Nee. Daarvoor had ik een videogesprek.

Chris:
Oké, dus face-time, videochat, Skype, dingen van die aard?

Sarah:
Ja. Omdat ik tijdens het gesprek om zijn hulp vroeg bij mijn belastingaangifte.

Chris:
Oh mooi. Niets zorgt ervoor dat iemand meer aandacht besteedt dan de ... Het feit dat hij je wilde helpen met de belastingaangifte is terecht, dat is een goed teken, want niemand wil belastingaangifte doen.

Sarah:
Ja. Nee.

Chris:
Ik denk dat het duidelijk een goed teken is. Dat is hoe je hem erin haalde om het face-time-ding te doen.

Sarah:
Ja, omdat ik zei: 'Oh, ik moet het videogesprek voeren, want ik heb je echt nodig-

Chris:
Alsof je dit nodig hebt

Sarah:
... Je moet het zien. '

Chris:
Oh, dat is zo geniaal. Dat is zo slim, Sarah.

Sarah:
Maar tussendoor, tijdens het gesprek, want ik heb veel dingen gepost. Hij komt zelden op zijn sociale media, zoals Facebook of Instagram. Daarom gebruiken we de LINE-chattoepassing veel. Ik plaatste de meeste van mijn foto's daar in plaats van Facebook en Instagram. En hij dacht dat ik al iemand had.

Chris:
Oh, hij dacht dat je al aan het daten was.

Sarah:
Ja.

Chris:
Hij dacht dat je bij hem weg was.

Sarah:
Mm-hmm (bevestigend). Voor het videogesprek bleef hij me vragen: 'Ben je met iemand?'

Chris:
Oh, hij maakt zich al zorgen dat je bij hem vandaan bent gekomen.

Sarah:
Ik weet het misschien niet. Maar hij liet niet zien dat hij ...

Chris:
Hij probeerde het toen cool te spelen.

Sarah:
Ja.

Chris:
Hij probeerde het te vragen zonder er abrupt uit te komen en er gewoon echt openhartig over te zijn. Hij was aan het vissen, ik denk dat het een goede manier is om het te zeggen.

Sarah:
Ja.

Chris:
Dat is een ander interessant ding dat je hebt geleerd tijdens de face-time chat. Nadat je dit face-time ding met de belastingaangiften hebt geschonden, wordt dat de nieuwe norm waar jullie de hele tijd face-time praten? Of ga je terug naar sms'en?

Sarah:
Nee, het is als tussenin.

Chris:
Oké, dus jullie doen gewoon wat relevant voelt voor het gesprek.

Sarah:
Mm-hmm (bevestigend).

Chris:
Soms sms je, soms doe je het face-time-ding. En uiteindelijk gaat een van jullie aandringen op een persoonlijke ontmoeting. Wie heeft het gedaan? Was jij het die erop aandrong? Of was hij het die erop aandrong?

Sarah:
Ik was het.

Chris:
Oh oke. Nee, dat is prachtig. Hoe heb je het gedaan? Hoe heb je hem zover gekregen?

Sarah:
Na het videogesprek. Ik heb het geprobeerd voor de bijeenkomst, ik ben al van plan, oké, ik zou het moeten doen, wanneer zou de bijeenkomst moeten zijn? Ik heb er een tijdlijn aan toegevoegd. Ik moet ervoor zorgen dat ik nog een telefoontje met hem heb. Uit het videogesprek over belasting heb ik het beëindigd. En toen probeerde ik het weer voort te zetten, want het kostte veel proces om het formulier daadwerkelijk in te vullen. Ik heb het beëindigd. Ik zei: 'Oké, laten we de volgende keer doorgaan.' En de tweede keer ging het een beetje over het belastingformulier, maar dan ga ik met de zijne praten over zijn interesse op dat moment. Hij hield van anime.

Chris:
Je mengde zaken met plezier, om zo te zeggen.

Sarah:
Ja. [crosstalk 00:23:20].

Chris:
U heeft het belastingformulier de eerste keer niet kunnen invullen. Je gebruikte dat en zei: 'Hé, laten we dit volgende week nog eens doen', om hem weer aan de lijn te krijgen. Maar in plaats van de hele tijd het belastingformulier te doen, begin je ook gewoon een normaal organisch gesprek met hem te voeren.

mooi in roze gezond verstand media

Sarah:
Ja.

Chris:
En dat gaat natuurlijk goed?

Sarah:
Ja, uiteindelijk. En dan blijf ik doen zoals sms'en. En toen gebruikte ik, de reden voor de ontmoeting is dat hij mij ook helpt, omdat ik met hem in gesprek ga met behulp van wat we in het gesprek hebben gepraat. En dan gebruik ik hetzelfde onderwerp voor meetup. Bijvoorbeeld-

Chris:
Ik hou van. Het is zo slim. Het is slim, want de belastingformulieren, iedereen die ooit alleen belastingformulieren heeft moeten doen, ik heb het moeten doen en ik heb hulp gehad, het duurt lang om die belastingformulieren te doorlopen. Je zegt dat je nog steeds het belastingformulier gebruikt om hem persoonlijk te zien, zoals: 'Hé, kan ik je gewoon persoonlijk zien zodat je me hiermee kunt helpen?'

Chris:
En bovendien is het als een jonkvrouw in nood. Hij wil je helpen. Hij wil zich de held voelen.

Sarah:
Ja. Uiteindelijk. Daarna heb ik de bijeenkomst opgezet. Ik organiseerde de bijeenkomst en toen ontmoetten we elkaar in een café. Hij zei: 'O, het is al een tijdje geleden', dat soort dingen. En daarna besefte ik: 'Oké, ik heb ergens hulp bij nodig.' Maar uiteindelijk, dom ben ik, ik deed het niet, mijn laptop was bijna leeg, dus we konden niets doen. Ik had zoiets van: 'Oh, mijn God. Ik heb het verprutst, ”zo. De eerste ontmoeting.

Chris:
Nee. Is het in uw voordeel gelukt? Omdat het je bijna dwong om over normale paar dingen te praten.

Sarah:
Ja. En toen besloot ik, oké, het eindigde zo. Dus ik heb misschien gewoon een informeel gesprek met hem, een soort van. En in plaats van dat hij me op dat moment hielp, moesten we gewoon praten. Zoals wat er gaande is in zijn leven en yada, yada, yada. En ik praat over wat ik heb gedaan, yada, yada.

Sarah:
En dan duurt het maar ongeveer anderhalf uur, zo. Dus ik zei: 'Oh, ik moet weg. Ik moet hierna mijn vriend ontmoeten, 'zei ik. Onderweg zag hij me altijd, als we een stel waren, altijd rechtstreeks naar het station. Hij liet me nooit alleen.

Chris:
Oke.

Sarah:
Dat is wat hij deed.

Chris:
Hij bracht je naar het treinstation.

Sarah:
Ja.

Chris:
Om je als het ware te beschermen.

Sarah:
Ja. Onderweg, terwijl we het stoplicht oversteken, probeerde hij me op een bepaalde manier te omhelzen. Maar ik verzette me niet. Hij probeerde mijn schouder vast te houden. Maar ik verzette me niet

Chris:
Oh, dus hij heeft een arm om je schouder. En je laat hem het gewoon doen.

Sarah:
Ja. Maar toen zei ik, en nadat hij me op het station had gezien, zei ik gewoon: 'Oké, dat is het. Oké, we praten weer, 'zo.

Chris:
Gewoon zo?

Sarah:
Gewoon zo. En daarna heb ik alles op Facebook gepost. En toen kreeg ik een reactie van de mods en toen reageerden ook andere mensen op de situatie en zo. En toen zeiden ze: 'Oh, ik denk dat het redelijk goed ging.'

Chris:
Nee, dat ging geweldig. Het is eigenlijk heel slim, omdat je belastingformulier hem de hele weg in deze complexe heldenpositie plaatst, tijdens alle telefoontjes die hij heeft om je te helpen met de belastingen. Het opraken van je laptop was een vermomde zegen, de batterij. Ik vind dat eigenlijk best briljant, want je kwam binnen en het dwingt je om gewoon een normaal gesprek te voeren. En hij begint te ... Je hebt hem duidelijk nog niet teruggekregen.

Sarah:
Niet.

Chris:
Wat is er nodig om de bal hier over de doellijn te duwen? Waar vraagt ​​hij je om weer zijn vriendin te zijn?

Sarah:
Oke. Toen gingen we naar een tweede bijeenkomst, waarvan ik denk dat hij het was die hem initieerde.

Chris:
Dat is altijd een goed teken. Dus initieert hij de tweede bijeenkomst.

Sarah:
Ja. En dan zeg ik als: 'Oh, ik heb je hulp ergens bij nodig.' Opnieuw gebruik ik de ... Maar deze is een andere, want ik wilde ergens heen waar hij me kan helpen met school-

Chris:
Schoolspullen.

Sarah:
… Schoolspullen, want ik werk op school als leraar. En dan wil ik tegelijkertijd naar een plek waar het een beetje romantisch is.

Chris:
Je wilde een beetje meer een privéruimte waar jullie gewoon verbinding kunnen maken.

Sarah:
Ja. Sorry, ja.

Sarah:
Toen koos hij de plek uit. Hij zei, oké, want op dat moment was het kersenbloesem.

Chris:
Oh heel leuk. Dat is zo ongeveer zo romantisch als het wordt, Sarah.

Sarah:
Ja. Ik zei tegen hem: 'Oh ja. Waarom niet? Laten we afspreken. Je kunt me helpen. '

Chris:
Oh ja, waarom niet?

Sarah:
Ja waarom niet?

Chris:
Laten we naar de bloesembomen gaan. Oke.

Sarah:
En toen zei ik: 'Oké, je moet me helpen met het vinden van honkbal-spullen voor de school', want hij houdt van honkbal.

Chris:
Oke. Dat is best goed.

Sarah:
Ja. Ik zei als: 'Ik heb hulp nodig met de dingen van het honkbalteam.'

Chris:
Oke. Je werkt op school. Je kiest zijn hersens voor honkbaldingen. 'Help me honkbaldingen uitzoeken.'

Sarah:
Ja.

Chris:
Wauw, je bent zo slim. Ik denk niet dat je ... Voordat we begonnen met opnemen, speelde je het gewoon af. Je hebt zoiets van: 'Oh, ik heb niet echt zoiets speciaals gedaan.' Al deze dingen zijn echt slim. Ik denk gewoon niet dat je jezelf genoeg krediet geeft.

Sarah:
Nee. In ieder geval dankzij mijn Battle Buddies. We hebben veel tekst opgesteld, veel gebrainstormd.

Chris:
Je had dat ondersteuningssysteem van alle meisjes en zo.

Sarah:
Ja.

Chris:
En dus, het honkbal-gedoe. Hij helpt je honkbaldingen op te pikken. En ik ga ervan uit dat hier iets romantisch gaat gebeuren.

Sarah:
Ja.

Chris:
Oke. Laten we naar de goederen gaan, Sarah. Laten we naar de goederen gaan.

Sarah:
Voordat we naar de honkbalwinkel gingen, zei hij: 'Oké, laten we gaan kijken naar de kersenbloesem.' Hij weet dat ik van fotografie houd. Ik heb mijn camera meegenomen

Chris:
Oh oke. Je hebt de camera meegenomen.

Sarah:
Ja, ik heb mijn camera meegenomen. En toen nam ik een paar foto's. En dan zeg ik: 'Oké, poseer nu voor mij.' En ik nam zijn foto's. We liepen zoals normaal. En toen bracht hij me plotseling deze ene plek waar hij zei: 'Oh, dit is mijn favoriete plek om de kersenbloesems te bekijken.' Dat zei hij tegen mij. We waren aan het wandelen en ik worstelde op dat moment met mijn camera. Ik probeerde het terug in de koffer te stoppen, omdat ik al klaar was met het maken van de foto's. Toen we verder liepen, pakte hij mijn hand.

Chris:
Ooh, pakte de hand, oké. Wat gebeurt er nu?

Sarah:
Het was gewoon in de stemming, waar-

Chris:
Oké, je hebt de kersenbloesems, de wind zwaait. Hij pakt je hand.

Sarah:
En het was naast een meer, een klein meer.

Chris:
Oh, je zet de scène nu alleen maar beter neer. Was er een hek aan de overkant van het meer waar je naar toe kunt lopen?

Sarah:
Ja. Ik bedoel Nee. Het is gewoon een wandeling rond het meer.

Chris:
Oke. Het is een trottoir rond het meer. En hij pakt je hand. Probeert hij je te kussen?

Sarah:
Niet.

Chris:
Nee. Dat is zo anticlimax. Je hebt het zo goed opgebouwd.

Sarah:
Nee. Uiteindelijk houden we elkaars hand vast tot het einde. Toen bracht hij me naar de honkbalwinkel. Terwijl hij elkaars hand vasthield, zei hij niets. Hij zei niet: 'Laten we weer bij elkaar gaan', of zoiets. Niets.

Chris:
Niets zoals dat.

Sarah:
Niets.

Chris:
Het was alsof hij net je hand pakte. Hij zegt: 'Je bent van mij.'

Sarah:
Ja. Dus ik moest gewoon ...

Chris:
Hebben jullie tenminste een gesprek gehad over hoe jullie weer bij elkaar zullen komen? Of werd het vanaf dat moment gewoon aangenomen?

Sarah:
Niets. Niets.

Chris:
Niets. Jullie zijn weer bij elkaar geweest zonder dat gesprek echt te hebben. Je bent nu gewoon vriend en vriendin.

Sarah:
Ja. Uiteindelijk.

Chris:
Interessant.

Sarah:
Ja, maar toen hebben we er niet over gepraat. Daarna gingen we naar de honkbalwinkel. Hij hielp me met het honkbal-gedoe en zo. Daarna beëindigde ik de bijeenkomst.

Chris:
Wauw. En zo zat hij te kauwen voor een nieuwe ontmoeting?

Sarah:
Ja. Maar vanwege zijn werk-

Chris:
Het heeft even geduurd voordat dat gebeurde?

Sarah:
Ja. Eigenlijk kostte het me ongeveer 10 maanden, zo, in het proces, zoals-

Chris:
Oh, van begin tot eind duurde het 10 maanden om hem terug te krijgen.

Sarah:
Daarover.

Chris:
Wow, je bent een toegewijde dame. Holy crap. 10 maanden.

Sarah:
Wacht. Oktober, november, december, januari, februari, maart, april, mei, dan ben ik jarig. Ja, daaromheen. Net als negen maanden.

Chris:
Dus negen, tien maanden.

Sarah:
Negen maanden, ja.

Chris:
Wauw. Dus je hebt hem terug.

Sarah:
Ja. De derde bijeenkomst was eigenlijk degene die ik eigenlijk ... Omdat hij niets zei-

Chris:
Hij zei niets. Je gedraagt ​​je als een vriend en vriendin, maar je hebt het label nog niet.

Sarah:
Ja. Nee, alsof we elke dag contact opnemen, we hebben elke dag een sms gestuurd, we hebben gebeld. En dan, maar nog steeds niets van hem. Ik ging er gewoon van uit dat we al een vriend en vriendin zijn, maar ik wil de bevestiging [crosstalk 00:35:22] -

Chris:
Ja, je hebt de bevestiging nodig.

Sarah:
Ja. Ik wil de dingen niet laten hangen. Toen de derde bijeenkomst, dat is toen ik het vroeg.

Chris:
Hoe heb je het hem gevraagd? Heb je hem meegenomen naar een romantische omgeving voor de kersenbloesems en met je ogen knipperen en zeggen: 'Hé, wat zijn wij?' Heb je dat gedaan? Of was het net een botte zoals: 'Hé, wat is dit?'

Sarah:
Nou ik, zoiets als het kreeg advies van Anna, want ik ben gewoon bang dat ik het ga verpesten. Omdat ik er bijna ben.

Chris:
Ja, je bent er eigenlijk. Je hebt alles behalve het label.

Sarah:
Ja. Ik wil het niet verpesten, ik heb een ander, hoe noem je het ook, een ontmoeting met Anna.

Chris:
Je hebt gecoacht bij coach Anna, die je regelmatig adviseert. En je hebt zoiets van: 'Kijk Anna, wat zal me helpen hier over de bult heen te komen? Hoe kan ik hem ertoe brengen… ”Waar hebben jullie genoegen mee genomen?

Sarah:
Ja. Anna is erg goed in het aanreiken van strategieën. Maar niet alleen strategieën, ze adviseerde me ook over veel dingen op het gebied van psychologie en dat soort dingen. Vervolgens stelt ze het gesprek op, hoe het zou moeten eindigen. Maar wacht, laat me ... Ik volgde dat een beetje.

Chris:
Je volgde haar advies op over het echte gesprek dat je met hem hebt.

Sarah:
Ja. Anna zei dat als je wilt, hoe zeg je hem dan laat meedoen aan het gesprek, ik kon niet, zoals ik het niet zou doen als een een-op-een sessie, omdat hij zal voelen dat ik hem ondervraag. In plaats daarvan moet ik zoiets doen als terwijl hij iets doet. Als hij bijvoorbeeld in de keuken is, zou ik daar het gesprek moeten voeren.

Sarah:
Oké, de derde bijeenkomst was zoiets als, ik wil zijn verjaardag vieren, dus ik heb een kaart gemaakt. Toen gaf ik hem de kaart. Toen liepen we toen in een park. Ik geef hem mijn kaart. Ik zei als-

Chris:
Je gaf hem de kaart, je loopt in het park.

Sarah:
Ja. Ik zei zoiets van: 'Oh, fijne verjaardag.' Dus dan ... Wacht, wacht, wacht. Laat me het gesprek zoeken.

Chris:
Ze bekijkt nu haar aantekeningen met coach Anna.

Sarah:
AH oke. Rechtsaf. Voordien, sorry voor de bijeenkomst, gebeurde er iets. Hij liet me een beetje hangen met mijn tekst. Maar van de ... Vroeger ben ik het type angstige persoon, dus ik zeg altijd [onhoorbaar 00:39:34]: 'Waar ben je? Waar [crosstalk 00:39:36] -

Chris:
Oke. Dus ja, [onhoorbaar 00:39:38].

Sarah:
Ja. Nadat ik naar het programma was gegaan, realiseerde ik me dat het niet goed is om te doen.

Chris:
Nee. Het maakt je een beetje onzekerder dan je in werkelijkheid bent. Je hebt dat opgeruimd, zodat je dat niet meer doet, toch?

Sarah:
Ja.

Chris:
Maar het maakt je waarschijnlijk gek van binnen. Het is als: 'Wat is er aan de hand?'

Sarah:
Ja. Precies. Toen besefte ik dat ik, sinds ik aan het programma deelnam, mezelf kan beheersen. Ik beheers mijn emoties een beetje. Ik hou van: 'Het is oké. Geef hem de ruimte. Hij heeft het nodig. ' Ik gaf hem veel ruimte tussen de tekst. Toen hij me niet antwoordde, ging ik gewoon: 'Het is oké. Ik zal mijn dingen doen. Ik hoef me geen zorgen te maken over hem, wat dan ook. Hij zal me een sms sturen als er iets gebeurt. ' Zulke dingen. Dus ik maak me niet veel zorgen zoals voorheen.

Sarah:
Toen gebeurde er een paar dagen voor de bijeenkomst echt iets. Hij ging met zijn cliënt naar een bar. En toen sloeg een van zijn vrienden, vriend, hem.

Chris:
Heeft hij hem geslagen?

Sarah:
Ja. Sla hem.

Chris:
Sloeg hem.

Sarah:
Ja.

Chris:
Oke. Dat is een wending in het verhaal.

Sarah:
Dus toen vertelde hij het me. En toen begon ik me zorgen te maken. Dus ik maakte me zorgen, maar hij liet me hangen.

Chris:
Wacht even. Waarom werd hij geslagen? Vroeg je hem zo van: 'Waarom ben je geslagen? Waarom heeft iemand je geslagen? '

Sarah:
Ja. Dit is waar Anna me echt heeft geholpen. Toen deed ik tijdens de bijeenkomst ... Voor de bijeenkomst sms ik hem gewoon zoals normaal: 'Oké, gaan we afspreken?' Zoals dah, dah, dah zoiets. Ik heb het eigenlijk niet over het incident gehad.

Chris:
Oke.

Sarah:
Ik zei zoiets als: 'Oh, ik maak me zorgen', zoiets als dat, 'Maar godzijdank gaat het goed met je.' Zoals dat. Tijdens de bijeenkomst, als ik hem ontmoet, omhels ik hem en zei ik: 'Ik ben zo blij dat het goed met je gaat. Ik maakte me zorgen om je. En boos dat iemand je sloeg. ' En dan luister ik naar hem. En toen zei hij: 'Ik bedrieg je niet', of zoiets, zo zei hij.

Sarah:
Soms gebeuren dat soort dingen in een café. En het paar, zijn vrienden, het meisje en het vriendje, voegen zich bij hen. En toen plotseling, uit het niets, sloeg hij hem gewoon. Ik denk dat misschien het gesprek dat ze hadden [crosstalk 00:43:09] -

Chris:
Iets zette hem af. Je ex-vriend had iets gezegd dat hem ertoe bracht om:

Sarah:
Kan zijn. Kan zijn.

Chris:
Oke. Je gebruikt dit als je geschikte moment om de zorgzame vriendin te zijn. Hoe zorg je ervoor dat je gesprek vraagt, om de labels te krijgen?

Sarah:
Oke. Dit is waar de rol, nadat ik naar hem had geluisterd, en toen zei hij: 'Het punt is, de reden waarom ik je er geen sms over heb gestuurd, omdat ik er niet over wil praten. Ik wil vergeten wat er is gebeurd. ' Dat is wat hij tegen me zei. En dan zeg ik: 'Oké, ik accepteer het.' En toen zei ik: 'Ik geloof dat je me niet bedriegt, omdat ik weet dat je loyaal bent.' Ik zei: 'Maar de verrassing voor mij was dat je zei dat je niet vals speelt.' Dus dit is wanneer ik het gebruik als: 'Betekent dit dat we een relatie hebben en daten?'

Chris:
Oh, slim. Dus, wat zei hij?

Sarah:
Dus omdat ik net zei: 'Oké, ik wilde het vragen omdat ik dacht dat we aan het daten waren. Maar dat heb je niet gezegd. Dus ik wilde er zeker van zijn, daarom zei ik-

Chris:
Coach Anna bedacht in feite: 'Hé, dit is waarschijnlijk wat hij gaat zeggen.' En je volgde gewoon het script.

Sarah:
Ja.

Chris:
Wat zei hij?

Sarah:
Oke dus-

Chris:
Zei hij als: 'Oh, ja, we hebben een relatie.'

Sarah:
Toen hielden we elkaars hand vast. En toen zei hij tegen mij: 'Ik vind je leuk.' Hij zei dat we, net als in de Japanse cultuur, niet echt zeggen: 'Ik hou van je. Ik hou van jou.'

Chris:
Oke. Heb je.

Sarah:
Het is altijd zoiets als [onhoorbaar 00:45:01] zoiets. Dus hij zegt: 'Oh, ik vind je leuk. Maar ik weet niet zeker wat we zijn, 'zei hij. Zoals: 'Wat bedoel je dat we aan het daten zijn?' En toen zei ik dat we een relatie hebben. Ik zei alsof ik het gewoon met hem wilde bevestigen. “Ik wil dat gewoon bevestigen, want we praten er nooit over. We zijn elke dag aan het sms'en. We hebben dingen gedaan als een stel, 'zei ik. En toen zei hij: 'Ja, we zijn aan het daten.'

Chris:
Oke. Dat is het. Je hebt de bevestiging.

Sarah:
Ja.

Chris:
Het is gelukt. Hij werd geraakt door een of andere kerel in een bar, hij hielp je hem terug te krijgen. Wie weet?

Sarah:
Ja.

Chris:
Wauw. Als u terugkijkt op uw ervaring van 10 maanden of negen maanden, wat heeft u volgens u het meest geholpen? Als je maar één ding hebt uitgekozen, hoe voelde het dan voor jou het grootste verschil? '

Sarah:
Om mezelf op te bouwen, zou ik deze drie dingen zeggen. Battle Buddies, veel lezen, coaching met Anna.

Chris:
Oh oke. Dus we hebben de drie daar. Battle Buddies, dus het ondersteuningssysteem dat dat biedt. Het lezen, dat is als het lezen van het programma, het lezen van iets anders om je geest te cultiveren. En dan is er iemand bij je om je door de moeilijke momenten te helpen. En heb je het gevoel dat die drie dingen het grootste verschil hebben gemaakt?

Sarah:
Ja. Ik zou zeggen, omdat ik in het begin mijn emotie niet kon beheersen. Ik kon het niet. Ik was zoals alle-

Chris:
Hoe lang duurde het voordat je het gevoel had dat je daar grip op had?

Sarah:
UG zijn?

Chris:
Ja.

Sarah:
Na een paar maanden. Ik denk dat ik de NC doe… Oké, de reden waarom ik mijn NC op dat moment wil verlengen, omdat ik denk dat ik mijn emotie nog moet beheersen, niet vanwege hem, maar vanwege mij op dat moment.

Chris:
Oke. Ik ga je iets interessants vertellen dat me is opgevallen. Wanneer ik deze interviews doe, is de enige consistentie die ik bij bijna alle interviews zie, het enige patroon is: mensen die hun tijd tijdens No Contact gebruiken om zich op zichzelf te concentreren. En kijk eens naar de gebieden waar ze zich zwak voelen. Voor jou is het emotionele controle.

Sarah:
Ja.

Chris:
Ik ben zo blij om te horen dat je zei dat je je geen contactregel hebt uitgebreid, want dat zegt me dat je daar echt veel waarde in steekt. En ik kan je niet vertellen hoeveel dat helpt als je weer in contact komt met je ex, omdat ik denk dat zoveel mensen gewoon proberen de 'geen contact' regel te doorlopen zonder al dat harde werk te doen. En het is niet gemakkelijk.

Sarah:
Het is niet.

Chris:
U ook, mijn eerste gedachten over het luisteren naar uw situatie, ik vind het eigenlijk best briljant om de belastingen te gebruiken als een manier om zijn hulp te krijgen, en een natuurlijke manier van telefoneren en een natuurlijke manier van afspreken te forceren. . En ik dacht ook dat het een heel gelukkig toeval was dat de batterij van je laptop leeg was. Het dwingt je bijna om een ​​natuurlijk gesprek te voeren. En ik heb het gevoel dat ik mensen ga aanbevelen om zulke ideeën te tekenen, alsof het een haak is om aan de telefoon te komen.

Sarah:
[crosstalk 00:48:26].

spider-man ver van huis beoordeling

Chris:
Je bent een trendsetter, Sarah.

Sarah:
Nee nee. Goed-

Chris:
Zo-

Sarah:
Ja sorry-

Chris:
Nee nee. Jij gaat je gang.

Sarah:
Ik denk dat Anna me daarbij veel heeft geholpen. Zoals [Kirsty 00:48:45] ook, zoals in de groep.

Chris:
Ja, Kirsty. Enkele van de mods die je helpen. Je vertrouwde echt veel op die steungroep, dat ondersteuningssysteem in de ERP Facebook-groep.

Sarah:
Ja. In het begin, daarvoor, omdat ik te bang ben voor wat zijn reactie zou zijn. Op dat moment ben ik ook nog een beetje angstig, want ik bleef maar naar zijn sociale media kijken.

Chris:
Ja.

Sarah:
Maar op dat moment minder angstig. Het is gewoon een: 'Oké, wat dan ook. Oké, je gaat hier en daar. ' Maar dat is het. Ik maak me niet veel zorgen. Maar het begin van de eerste tekst was zenuwslopend voor mij, want ik kan me niet voorstellen hoe hij erop zou reageren. Veel tocht helpt echt. En ik maak ook aantekeningen van elk ding dat [crosstalk 00:49:46] -

Chris:
O, dus je hebt alles in kaart gebracht om de patronen en dat soort dingen te zien.

Sarah:
Ja. Ik heb ook zijn antwoord vastgelegd, zoals in Excel, en alle dingen die Anna me had gegeven. Ik heb dat een beetje gevolgd. Al mijn planners zitten grotendeels vol met de punten uit het programma.

Chris:
Dat is mooi. Dat is geweldig. Als je terugkijkt, heb je dan zin, het heeft lang geduurd om hem terug te krijgen, heb je het gevoel dat dat was, voel je je blij met de uitkomst en zo, nu je hem terug hebt?

Sarah:
Ja.

Chris:
Dat is geweldig.

Sarah:
Ja, omdat ik de relatie nu in een ander perspectief zie. Ik werd minder angstig. Ik heb hem meer ruimte gegeven. En dat waardeert hij. Het is alsof ik zijn patroon nu kan lezen. Elke week, hoewel we elke dag sms'en, bijna elke dag, maar er zijn ook dagen dat hij gewoon dingen moet sluiten.

Chris:
Rustig. Begrepen, ja. Hij heeft die dagen gewoon nodig om even uit te blazen en er dan weer in terug te komen.

Sarah:
Ja.

Chris:
En je vindt het prima om hem die ruimte te geven, omdat je je zo veilig voelt bij jezelf.

Sarah:
Ja. Ik kan zeggen: 'Ja, het gaat wel. Ik heb mijn dingen te doen ”, dat soort dingen. Het programma helpt me als: 'Oké, nu begrijp ik wat je nodig hebt.' En dat waardeert hij enorm. Ik denk dat ik dat voor het programma niet kan zien. Ik weet niet wat je nodig hebt? Ik denk dat we een probleem hadden tijdens een gesprek, om een ​​open gesprek te voeren over wat we nodig hebben, wat ik niet wil dat je doet, dat soort dingen.

Sarah:
Dit programma helpt me echt om hem echt beter te leren kennen.

Chris:
Heel erg bedankt voor het interview. Ik ben eigenlijk gewoon weggeblazen door sommige dingen die je deed. Ik vind dat het zo slim was. Ik ga daar helemaal over praten in een blogpost of zoiets, over het gebruik van zijn interesse om hem aan de haak te slaan, of over het gebruik van een gunst om hem in een telefoongesprek te betrekken, omdat het zo goed voor jou werkte. Het is gewoon heel slim. Maar heel erg bedankt voor het komen en dit doen.

Sarah:
Bedankt dat je me hebt ontvangen.