• Hoofd
  • Succesverhalen
  • Succesverhaal: deze vrouw besloot weg te gaan bij haar ex nu ze samen is met iemand die haar goed behandelt

Succesverhaal: deze vrouw besloot weg te gaan bij haar ex nu ze samen is met iemand die haar goed behandelt

Welke Film Te Zien?
 
Podcast-aflevering afspelen Spelen

Wanneer ik een van mijn succesverhalen-interviews afneem, is dat meestal met iemand die heeft gewerkt het programma en kregen hun ex terug.



Maar ik definieer succes met ons programma op meerdere manieren.

Voor mij is de beslissing om je ex NIET terug te krijgen en door te gaan naar iemand anders net zo'n succes als het daadwerkelijk terugkrijgen van een ex.







Vooral als je doorgaat naar iemand anders, waardoor je beseft hoe slecht je ex je behandelde.

Dat was het geval met Ellen in mijn succesverhaal-interview met haar.

Ze ging niet alleen naar een nieuw iemand, maar

  • Ze realiseerde zich dat haar ex een hardcore narcist was
  • Ze vond een levenslange vriend in ons strijdmaatjesprogramma
  • Ze kreeg meer zelfvertrouwen

Luister naar haar verhaal in ons nieuwste succesverhaal!





Interviewtranscriptie

Chris Seiter 00:03
Oké, vandaag gaan we het hebben over een heel interessant succesverhaal. Dit is Ellen, die vorige week of ergens daar in de buurt een bericht heeft geplaatst in onze community. Maar ze is niet jouw typische succesverhaal. Ze nam deel aan het programma om oorspronkelijk haar ex terug te krijgen, en besloot toen dat ze een betere man had gevonden. Maar heel erg bedankt dat je bent gekomen en dit hebt gedaan. Bedankt. Dus waarom neem je ons niet mee terug naar het begin van wanneer je door je breuk gaat, enkele van de emoties die je voelt en wat ertoe leidde dat je verder ging en iemand vond

Ellen 00:42
verschillend? Oké. Het was alsof, een jaar en drie maanden geleden, het was niet het begin van Yeah. Om 22.002 te maken is

Chris Seiter 00:57
zoals vrij lang geleden.

01:02
En we hebben het echt uitgemaakt, ik denk dat het afgelopen zaterdag was, en hij sms'te me, het was een heel slechte breuk.

Chris Seiter 01:15
Wat zei hij precies? In de tekst?

01:19
Hij wilde me niet ontmoeten. En ik vroeg hem waarom. En hij zei dat hij het uit wilde maken met mij. Dus was niets meer dan dat. Maar hij belde me en we spraken heel erg over verlies. Omdat ik al vier jaar bij hem ben. kwam uit de lucht vallen. Een soort van

Chris Seiter 01:48
uit het feit dat je het niet leuk vond om signalen op te merken dat hij afstandelijk zou worden tot aan het uiteenvallen?

01:54
Nee. Niets van dat alles. Nee, nee, zoveel.

Chris Seiter 02:00
Het is dus duidelijk dat hij het uitmaakt met jou. En dan neem ik aan dat je naar Google of YouTube of waar dan ook gaat om manieren te vinden om je ex terug te krijgen. En is dat zo ongeveer hoe dat ging?

02:11
Ja, dat zou zijn dat ik opkeek. Bijna elke video die je op YouTube hebt staan

Chris Seiter 02:19
elke dag. Dat is ongeveer 600. Ellen.

02:23
Ja, bijna elke.

Chris Seiter 02:28
Dus uiteindelijk kom je in het programma. En je start, denk ik, het programma om te proberen je ex terug te krijgen. Hoe ging dat?

02:41
Het ging helemaal niet goed. Ik was te angstig. Ik kon het dus niet aan. En ik had meer tijd nodig. En hij was niet aardig tegen me. Dus we begonnen de hele tijd te vechten. En hij begon met een andere vrouw te daten.

Chris Seiter 03:01
Dus hij is, dus hij begint met een andere vrouw te daten. Ik neem aan dat je op een gegeven moment wel van een contactloze regel houdt. Naar hen. Weet je nog hoe lang je er over deed?

03:15
60 dagen, ik denk allebei 60

Chris Seiter 03:17
dagen heb je 260 gedaan? Dag in Hongkong? Wat was de gedachte om dat te doen? De 60 dagen?

03:25
was de langste tijd die je kunt doen volgens ERP. Dus ik deed het, omdat zij

Chris Seiter 03:31
deed. Dus je hebt een 60-daagse geen contact-regel gedaan, wat eigenlijk iets langer is dan we aanbevelen. Maar wat interessant is, is dat ik aanneem dat je het een paar keer voortijdig hebt gebroken. Ja. Wat? Dus hoe vaak of wat was de reden dat je het zo een aantal keren verbrak?

03:58
Ik was verdrietig en angstig. Dat is alles wat het echt moeilijk was om weg te blijven. Oké.

Chris Seiter 04:06
Dus, dus je overtreedt de No Contact Rule? Ik ga ervan uit dat het niet goed gaat.

04:11
Nee, er werd niet opgenomen of hij zei dat ik moest stoppen met schrijven of ja.

Chris Seiter 04:17
Oké. Dus wat doe je daarna als hij je eigenlijk zegt, zoals, laat me met rust? Stop met schrijven. Wat is uw aanpak daarna?

04:27
Ik liet hem ongeveer een week alleen, en toen schreven ze weer, hij deed het weer. Ja, ik heb alle fouten gemaakt. Je kunt doen.

Chris Seiter 04:39
Dus op een gegeven moment denk ik dat je besluit op te geven, toch. Is dat wat er uiteindelijk gebeurt?

04:47
We zullen zien. Jij tijdens de kerst. Afgelopen jaar. Ik solliciteerde naar een baan bij een grote bank in Zweden en hij werkte daar en toen ik hem erover vertelde, bedreigde hij me en was hij echt boos. Je vertelde me om je heen? Ja. Ja. Hij vertelde me dat. Als ik daar zou gaan werken, zou hij zijn baan opzeggen en zijn appartement verkopen en bij zijn ouders intrekken en alles is mijn schuld.

Chris Seiter 05:22
Ik zie. Ja. Ik neem aan dat je uiteindelijk de baan bij de bank hebt aangenomen? Nee,

05:28
Ik nam het niet. Maar het was. Het was teveel voor mij. Hij heeft me zelfs geblokkeerd. Dus ik denk dat hij te onvolwassen was. Ik bedoel,

Chris Seiter 05:38
Ja. Oké, dus eigenlijk was dat op dat moment de druppel voor jou, de druppel die de emmer deed overlopen, om zo te zeggen.

05:47
Ja. Daarna kon ik niet meer met hem praten, omdat ik bijna overal werd geblokkeerd

Chris Seiter 05:52
en overal. Ben je tot op de dag van vandaag nog steeds geblokkeerd?

05:55
Ja. Niet op Facebook, maar overal elders. Dus.

Chris Seiter 05:59
Dus hij wil nog steeds een klein kijkje in je leven op Facebook? Ja. Maar wat interessant is, is dat het verhaal op het punt staat een goede wending te nemen. Dus uiteindelijk ontmoet je deze nieuwe man, je geeft in feite die bijl op en begint verder te gaan.

06:15
Ja. Hoe is dat gebeurt? Ik heb eigenlijk veel hulp gekregen van mijn strijd, vriend. Ik heb er een van de ERP-groep. En ze helpt me veel, en ook de groep leest er bijna alles in. En ik denk dat het heel goed is voor de geestelijke gezondheid. En ik wilde iemand beter ontmoeten, iemand waarmee ik een gezin kan stichten. Dus ik begon te daten, maar in het begin was het niet goed. Ik had Tinder, maar het is niet zo goed.

Chris Seiter 06:54
Dus je probeerde Tinder, het werkte niet zo goed.

06:59
Dus ik heb eigenlijk een meer volwassen app gedownload. En een man bracht me en we zagen elkaar na ongeveer drie dagen.

Chris Seiter 07:10
Weet je nog hoe de app heette? Ja. match.com. O, wedstrijd. Oké.

07:17
Ik weet zeker dat het een internationale app is. Volgens mij wel.

Chris Seiter 07:21
Nee, nee, we hebben match.com hier in de Verenigde Staten. Het is gewoon niet zo populair. Volgens mij wel. Tinder heeft het datingmarktaandeel iets veroverd. Maar ik herinner me match.com. En het ging door. Dus uiteindelijk ontmoet je iemand op match.com.

07:36
En

Chris Seiter 07:39
en hoe ging dat?

07:41
Nou, hij was echt aardig. En hij is eigenlijk een heer. Het is niet zo gebruikelijk. Het is vrij zeldzaam op mijn leeftijd, en hij houdt eigenlijk elke deur voor me open. En hij betaalt voor me als we uit eten gaan in restaurants en hij houdt zelfs mijn tas vast. Hij doet alles voor mij. Zijn

Chris Seiter 08:06
dus ik neem aan dat je ex-vriend die dingen niet heeft gedaan.

08:11
En misschien heb ik er niet eens een kerstcadeau voor gekocht of wat? Geen kerstcadeautjes? Nee, het was echt gemeen tegen mij.

Chris Seiter 08:22
Dus dat is interessant voor mij. Waarom denk je dat het zo lang duurde voordat je op die plek kwam waar je denkt, weet je wat, ik verdien beter?

08:30 uur
Ik denk dat het komt omdat je een visie hebt. Je kunt een toekomstig pensioen zien, hield echt van zijn familie en zijn vrienden en zijn leven. Ik wilde er deel van uitmaken. Maar je ziet het grotere plaatje niet. Zo denk je er niet over na. Het is meer een droom. En het is moeilijk om dat kwijt te raken. Ik denk dat het is

Chris Seiter 09:00
verdwenen. Het lijkt erop dat we wat technische problemen hebben. En mijn rug. Ja. Oké. Dus ja, ik denk dat dat een heel aangrijpende manier was om dat te zeggen, dat je het leuk vindt, vast te houden aan die visie. En je wilt het eigenlijk niet laten gaan. Het is duidelijk dat we dit interview doen om echt met mensen in de groep te praten en mensen te laten zien dat er licht aan het einde van de tunnel is, zelfs als je je ex niet terugkrijgt zoals je wilt. Wat zou je zeggen tegen iemand die naar deze, die worsteling luistert? Vasthouden aan die visie? Wat wat wat zijn enkele woorden van advies omdat je het al hebt gehaald, je bent als het ware in het beloofde land gekomen, wat vertel je mensen die het moeilijk hebben?

09:52
Geef het veel tijd. Ik heb er meer dan een jaar over gedaan om dingen te doen die je leuk vindt, bijvoorbeeld nieuwe vrienden ontmoeten en een hobby beginnen. Ik ben bijvoorbeeld begonnen met trainen bij een team, en de nieuwe man traint zelfs met mij mee en ik heb een nieuwe vriend, waarmee ik heb getraind. Dus dingen doen die je leuk vindt en nieuwe vrienden ontmoeten en gewoon bezig blijven en geduld proberen te hebben kost veel tijd. En ik denk dat bijna 80% van de mensen in de groep zoveel beter verdient. Ja. Het is erg belangrijk om op rode vlaggen te letten en Tinder wel en niet te gebruiken, bijvoorbeeld, je kunt het gebruiken, maar je moet heel, ik weet het ook niet. heel voorzichtig. En

Chris Seiter 10:55
nou, laten we daar een beetje over praten. Je zegt dat je voorzichtig moet zijn op Tinder. Wat informeert dat? Dat? Woorden,

11:05 uur
veel jongens. Ze willen alleen seks. Dus ze zullen zeggen wat ze willen. Ze proberen je anders te laten denken. Dus je denkt dat ze een relatie of een toekomst met je willen, maar in en wanneer ze zes worden, verdwijnen ze. Dus ik denk dat je dat moet doen. Het is eigenlijk mijn strijdmaatje. Van ERP heeft ze me dit eigenlijk geleerd. Ze liet me eigenlijk lang wachten en voor serieuzere jongens zorgen en

Chris Seiter 11:42
oudere jongens. Dus ik denk in wezen, de strijdmaatje. Dus als je terugkijkt op je ervaring in, in de gemeenschap, zou je waarschijnlijk zeggen dat je connectie met de gevechtsmaatje daar het meest impactvolle aspect van was.

11:57
Ja, ze is een vriendin van mij. We hebben veel gepraat, dus ze helpt me veel.

Chris Seiter 12:05
Dus dat is interessant. Zijn jullie allebei dicht bij elkaar? Heb je elkaar al persoonlijk ontmoet?

12:11
Nee. Ze is in Zwitserland. Dus het is nee, ja. Ik denk dat het Zwitserland is. Dus het is niet hier, maar het is in Europa. Het is dus dezelfde tijdzone. Dus dat is hetzelfde

Chris Seiter 12:23
tijdzone. Ja tuurlijk. Dus je ontmoet de nieuwe man. Het gaat heel, heel goed. En ter vergelijking, ik denk dat het voelt als: Oh, dit is hoe een relatie hoort te zijn.

12:38
Ja, ik voel me echt veilig en kalm en gelukkig. Het is als de hemel.

Chris Seiter 12:46
Hoe lang ben je al met de nieuwe man?

12:49
Ik denk drie weken. Dus het is vrij nieuw. Maar we hebben het altijd over samen winnen in de toekomst.

Chris Seiter 12:56
Wauw. samenwonen. Heb je ooit zo snel met iemand gepraat?

13:03
Nee, eigenlijk niet.

Chris Seiter 13:07
Hebben jullie dat gezegd? tegen elkaar gezegd dat jullie al van elkaar houden?

13:12
Nee, maar hij is verliefd op mij. Jij vertelde me dat?

Chris Seiter 13:15
Nou, ik bedoel, dat wil zeggen, dat soort tellingen in mijn boek vertellen je dat hij verliefd op je is. Hoe vaak zien jullie elkaar?

13:24
Bijvoorbeeld voor drie dagen per week? Wauw.

Chris Seiter 13:29
vier tot drie, drie tot vier dagen per week. Dus het is duidelijk dat je over je ex heen bent. Ja, dat is, dat is een beetje het interessante, ik denk dat we het hier niet echt over hebben, hoe lang had je het gevoel dat het duurde voordat je op die plek kwam waar je over ze heen was? Zoals officieel,

13:49 uur
zoals een jaar en een maand of zo was het 13 punten? Ja.

Chris Seiter 13:58
Heb je het gevoel dat er tips of trucs zijn die je kunt geven aan iemand die over zijn ex heen wil komen over wat echt voor jou heeft gewerkt?

14:08 uur
We hebben het er met andere mensen over gehad. Want toen ik over hem sprak, zagen ze allemaal veel rode vlaggen en veel misbruik. En dus deed het me op een heel slechte manier aan hem denken. Dat vind ik belangrijk, ook om echt bezig te zijn en een nieuw leven te beginnen.

Chris Seiter 14:33
Nou, dat is het interessante wat je zei over praten met andere mensen. Ja, omdat ik denk dat er meer bij komt kijken dan alleen met andere mensen praten. Ik denk dat het met onpartijdige mensen praat. Want soms, zoals wanneer je praat met je vrienden of familie die je ex niet mogen, krijg je uiteindelijk geen authentieke reactie van iemand die alleen maar naar een situatie kan kijken, maar wanneer je praat met iemand die dat niet doet. Ik heb geen huid in het spel, en ze kijken naar je situatie en zeggen hey, dit zijn enkele echt grote rode vlaggen die emotioneel misbruik maken, hoor je. Het kan, ik denk dat het misschien was? Was het het feit dat je aan het praten was als een strijdmaatje? Dat was zoiets als: Hé, dit zijn rode vlaggen, moet je hiervoor oppassen? Ja. Was dat toen het een beetje begon te klikken voor jou?

15:18
Ja. En daarvoor heb ik met mijn familie en vrienden gesproken die hem kennen. Dus het is

Chris Seiter 15:25
beide kanten. Oh, dus ze hadden hem nog niet eerder ontmoet?

15:28
Nee, niet mijn nieuwe vrienden. Het heeft dus enorm geholpen.

Chris Seiter 15:33
Oké, dus het is duidelijk dat deze man echt onbeleefd was, echt gemeen om je emotioneel te gebruiken? Je bent een beetje uit die situatie gekomen. En wat ik denk dat mensen heel moeilijk kunnen begrijpen, zijn enkele van de rode vlaggen. Dus zou je ons misschien door enkele van de rode vlaggen kunnen leiden waar mensen op moeten letten, misschien verontschuldigen ze zich? Omdat ze vasthouden aan die visie?

15:59
Een grote rode vlag was dat het echt onbeleefd en gemeen was tegen andere mensen. Als we bijvoorbeeld in een winkel waren, of in het restaurant waar hij over sprak over mensen die hij niet kent. En hij begon ook gemeen tegen mij te doen. En hij praatte altijd over jezelf alsof hij op een voetstuk stond.

Chris Seiter 16:23
Narcistisch type. Ja.

16:26
Ja. En hij verborg me eigenlijk vier jaar lang voor zijn vrienden en familie. Dus

Chris Seiter 16:34
vier jaar. Dus heb je ze ooit ontmoet?

16:38 uur
Nee. Wauw. Oké. Ja.

Chris Seiter 16:42
Zul jij? Weet je of hij tegelijkertijd ook met iemand anders omging?

16:48 uur
Nee, ik weet het niet. Omdat we elkaar niet zo vaak zagen. Het kan wel twee weken duren of dat weet ik niet. Misschien, maar ik denk het niet.

Chris Seiter 17:03
Maar dat geldt ook voor jou, dus hij is onbeleefd tegen andere mensen. Was dat net als onbeleefd tegen de ober of zoiets? Of was het slecht praten over mensen met wie je hebt gewerkt?

17:12
Zie je de hele tijd slecht over mensen? Altijd? Ja. Ik kon niet eens met hem tv kijken of in de rij staan ​​bij de winkel. Hij sprak de hele tijd slecht over mensen.

Chris Seiter 17:26
Wauw. Waren er nog andere rode vlaggen? Behalve die twee?

17:32
Misschien dat hij zich slecht voelde over mij, mijn kleren en mijn gewicht? En

Chris Seiter 17:40
het klinkt alsof het klinkt als een narcist. Ja,

17:43
Ik kon doen wat ik wilde, maar ik kon niet doen wat ik wilde.

Chris Seiter 17:48
Ja. Geluiden. Hij klinkt alsof ik bedoel, ik ben geen gediplomeerd therapeut of zoiets. Dus ik kan het klinisch niet, maar hij klinkt absoluut als een narcist. Omdat zoals een narcist de idealisatiefase zal hebben waar ze willen, je eerst idealiseren en je dan een super speciaal gevoel geven. En dan hebben ze wat de devalueerfase wordt genoemd, waarin ze er alles aan doen om je te devalueren en tegen je te praten. En het lijkt een soort klassiek geval waarin hij daarin blijft steken. En het lijkt me alsof je het moeilijk had om jezelf uit die situatie te houden. Hier.

18:24
Ja, het was echt moeilijk. Ik was eigenlijk depressief. En ja, ik ben ongeveer een half jaar in therapie geweest, denk ik. Dus het was moeilijk.

Chris Seiter 18:36
In de therapiehulp

18:38
we hebben het. Nu. Wat me het meest hielp, was nieuwe vrienden vinden en andere dingen doen. Maar het was echt moeilijk omdat je gehecht bent aan mensen. Ik weet niet waarom je van de ruimte houdt die je leuk vindt, als ze aardig voor je zijn, bedoelen ze dan echt dat het heel moeilijk te beschrijven is en het eigenlijk een beetje gênant is?

Chris Seiter 19:06
Nee, ik denk niet dat je je helemaal zou schamen. Ik denk eigenlijk dat je alleen maar deze open, eerlijke discussies hierover hebt, denk ik, om mensen te beïnvloeden. Het belangrijkste dat je daar zei, was waarschijnlijk het hechten aan andere mensen, jezelf omringen met andere mensen. Heb je het gevoel dat dat kwam omdat je een band met die mensen kunt vormen of dat het meer om een ​​verantwoordingsaspect ging waar ze je verantwoordelijk voor houden, zoals misschien zelfs gewoon de spiegel voorhouden en zeggen: Hé, kijk eens hij doet je aan en laat je beseffen dat je beter verdient.

19:40 uur
Ja, al mijn vrienden doen dat eigenlijk, want als ik bijvoorbeeld in een winkel ben en ze me bijvoorbeeld een heel kleurrijk t-shirt laten zien, mocht ik geen kleur van vier pond dragen. Ik kan bijvoorbeeld zeggen dat ik dat niet mag gebruiken. En ze zeggen altijd dat het jou is, of Egypte of zoiets, ze vertellen me altijd de waarheid.

Chris Seiter 20:08
Wauw, dat is zo. Dus hij had zo'n greep op je dat? Ja. Ik bedoel, hij klinkt een beetje als een echte hardcore klassieke narcist wiens. Dus ik denk dat het echt is waar iemand naar luistert. Ik denk dat de echt grote les die je eruit kunt trekken, is dat als je te maken hebt met een ex die deze dingen doet, probeer ze niet terug te krijgen, probeer daar verder mee te gaan. En begrijp dat er licht aan het einde van de tunnel is, zoals Elon nu eigenlijk leeft nu ze met een nieuwe man is. Het is een soort van, ik denk dat de hoogtepunten hoger zijn, omdat je denkt, oh, dit is het om een ​​normale relatie te hebben. Ja.

20:48
Ja, ik was eerder echt angstig, maar nu ben ik veilig. Ik niet, ik ben niet ongerust. Ik weet alleen dat hij me zal antwoorden of dat hij me wil zien. Ik hoef niet op zijn antwoorden te wachten. En ja, zo moeilijk is het niet meer. Hoe denk je wat denk je

Chris Seiter 21:09
was de grootste factor om u van de angstige persoonlijkheid naar de veilige persoonlijkheid te brengen?

21:14
Ik denk dat het AARP was, kijken naar je video's en leren over hechtingsstijlen en lezen in de groep. nieuwe hobby en nieuwe vrienden, ik denk dat het een beetje een mix van alles was.

Chris Seiter 21:32
Oké, een beetje een langzame mix, je boekt langzame stappen vooruit. Maar er waren zelfs enkele uitdagingen voor nodig om je daar te krijgen. Omdat je toch al heel lang een rug wilde.

21:44
Ja. Het is langzaam naar beneden gegaan. Ik wilde hem terug, ongeveer 100% of ongeveer een half jaar, daarna ging het langzaam naar beneden. Dus zo makkelijk losmaken doe je niet. Maar ik denk dat je andere jongens moet ontmoeten. En trainen helpt bijvoorbeeld enorm. Ja, voel me sterk. En dat helpt.

Chris Seiter 22:11
In je advies om andere jongens te ontmoeten, doe niet aan Tinder, maar aan match.com.

22:18
Maar pas op voor alle rode vlaggen en wees geduldiger.

Chris Seiter 22:24
Dus terugkijkend op je hele ervaring, als je gewoon terug in de tijd kon gaan en tegen jezelf kon praten, wat voor advies zou je jezelf dan geven?

22:32
eigenlijk geduld hebben? En omdat het heel moeilijk was, maar ik ben zekerder. Nu wanneer ik sterker ben? En ik hou nu meer van mezelf? Ik weet het niet. Ik weet het niet. Ik ben niet meer depressief en angstig. En ik ben nu gelukkig. Dus ik vond het eigenlijk een heel goede les. Het was. Ja, dat is op de een of andere manier goed.

Chris Seiter 23:02
Ja, ik bedoel, ik denk dat dat de juiste manier is om er persoonlijk naar te kijken. Omdat mensen vaak te veel vasthouden aan het idee van oh, ik heb al mijn tijd verspild aan het proberen deze persoon terug te krijgen en dat is mislukt. In plaats daarvan, zeg je, heb ik al die tijd genomen en het kostte al die tijd om te leren. Zo kies ik een partner. ik was

23:22
eigenlijk heel introvert. Ik sprak niet met mensen die ik was, ik was altijd thuis of met mijn ERP-ex, ik denk nu sociaal en extravert als ik met iedereen praat, jij bent

Chris Seiter 23:37
sollicitatiegesprek doen.

23:38
Ja. Mij. Dus ik denk dat het een heel goede les was. Ik denk. Ik heb er helemaal geen spijt van. En ik weet niet wat de toekomst zou brengen als ik dat niet deed. Als ik leunde of, ja, het is moeilijk om te weten of de toekomst zonder hem is.

Chris Seiter 24:03
Ja. Nou, ik bedoel, ik denk dat ik denk dat de toekomst die je voor jezelf hebt gecreëerd behoorlijk, behoorlijk solide is. Je hebt een nieuwe partner die je goed behandelt. Voel je je nu zeker van jezelf? Zoals laten we zeggen de nieuwe partner die niet werkte? Heb je het gevoel dat het daarna goed met je gaat?

12:23 uur
Ik heb nu echt vertrouwen. Oké. Het is dus helemaal geen probleem. Ik heb jullie hier zelfs over verteld, en Hij steunt me. Verbazingwekkend. Ik belde hem voor dit interview en hij kalmeerde me en vertelde me dat het heel goed zal gaan. Weet je, het is

Chris Seiter 24:42
we hebben het erover dat het geweldig is. Heb je nog een laatste woord voor mensen die luisteren?

12:53 uur
Dingen die ik eerder heb gezegd Wees geduldig en koop het programma daadwerkelijk, want je hebt de ARP-groep op Facebook nodig. Het is echt goed. En je hebt een maatje nodig. Jij bent het, je hebt het echt nodig. Het is het beste aan je product, denk ik. Ja. Ja.

Chris Seiter 25:17
Het gemeenschapsaspect, het verantwoordingsaspect, maar de strijd, vriend, weet je, er zijn mensen die nog steeds vrienden voor het leven zijn omdat ze hebben samengewerkt in dat strijdmaatje-programma en het lijkt alsof je het hebt aangenomen. met de juiste persoon.

25:32
Ja, dat denk ik ook. Dus ik denk dat ik denk dat iedereen je product zou moeten kopen. Zodat ze kunnen. Oh, bedankt.

de ster tarot liefde

Chris Seiter 25:38
Ik beloof het jongens. Ik betaal haar helemaal niet om dat te zeggen.

25:45 uur
Het oortje is echt goed en leuk om echt te lezen. Hoewel mensen het niet altijd hebben over VIP-toegang waar ze het over hadden, zijn dingen die goed zijn, nieuwe jongens, toch? U kunt hulp krijgen bij andere zaken. Ja,

Chris Seiter 26:03
dat zal betekenen dat dat waar is. Ik wilde je heel erg bedanken voor je komst en dit te doen, Alan.

26:09
Bedankt. Het was eigenlijk leuk.